مجله سانيمو

لیست اسم بهترین کرم سفید کننده ایرانی 💯

مقدمه

کرم سفید کننده پوست – همچنین به عنوان کرم‌های روشن کننده یا کرم‌های محو کننده شناخته می‌شوند – با کاهش رنگدانه‌ای به نام ملانین در پوست که ناشی از تابیدن بیش از اندازه آفتاب بوده است عمل می‌کنند. اکثر افرادی که از سفید کننده‌ها استفاده می‌کنند این کار را برای درمان مشکلات پوستی مانند لکه‌های ناشی از افزایش سن، اسکار آکنه یا تغییر رنگ مربوط به هورمون‌ها انجام می دهند.

لک پوستی چیست؟

لک های پوستی که بسیار در دنیا رایج هست، هر انسانی ممکن است آن را تجربه کند. لکه ها انواع مختلفی دارند اما رایج ترین آن لکه های ناشی از نور آفتاب هست که زمانی به وجود می آید که شما بدون کرم ضد آفتاب در معرض نور خورشید قرار می گیرید. این لک ها همان کک و مک هستند. اگه این مشکل را در پوست صورت خود دارین زدن کرم ضد آفتاب کافی نیست؛ در واقع کرم ضد آفتاب جلوی آسیب ها را می گیرد. اما برای حل این مشکل باید از کرم های روشن کننده که دارای ویتامین سی هست استفاده نمایید.

چه چیزی باعث این عارضه می شود؟

به جز اشعه های مضر آفتاب عوامل دیگری هست که باعث تحریک ملانین های پوست می شوند. مثل مصرف مواد آرایشی بی کیفیت، رژیم غذایی و … . البته بسیار اهمیت دارد که با یک دکتر پوست متخصص مشورت کنید اما به طور خلاصه می تواند گفت این دلایل ایجاد این عارضه هست:

  • لک هایی که در محل جوش و آکنه ایجاد می شوند
  • ملاسما یا لک هایی که در اثر حاملگی ایجاد شده و بیشتر در گونه، چانه و چیشانی دیده می شوند
  • لک هایی که در اثر استفاده از برخی دارو ها ایجاد می شوند
  • لک هایی که در اثر بروز اختلالات سیستمی مانند مشکلات دفاعی بدن، بیماری های سیستم ایمنی و استرس ایجاد می شوند.
  • لک هایی که با قرار گرفتن در مقابل اشعه مضر آفتاب ایجاد می شوند.

معرفی کرم های روشن کننده با کیفیت

1. کرم ضد لک پیگماسل لایسل 30 میلی لیتر

ژل شستشو روشن کننده صورت پیگماسل لایسل

ژل شستشو روشن کننده صورت پیگماسل لایسل

مشاهده محصول

کرم ضد لک پیگماسل لایسل (PIH) دارای فرمولاسیون تخصصی و حرفه‌ای است که پوست را روشن‌تر کرده و علائم ازدیاد لک همانند لک های برجای مانده از آکنه، ملاسما و غیرهمسانی رنگ پوست را کاهش داده و حتی لک‌های بوجود آمده در اثر افزایش سن را نیز برطرف می‌کند. این محصول از ترکیب بهترین و موثرترین و شناخته شده ترین عوامل روشن کننده و ضد التهاب پوست بوجود آمده و عمل می‌کند، این محصول تخصصی PIH با دارا بودن مواد آنتی اکسیدان و عوامل ضد آلودگی پوست را در مقابل هوای آلوده و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

کرم پیگماسل به عنوان یک عامل بیولوژیکی قدرتمند، توانایی پوست را در مقابل عوامل اکسید کننده مانند اشعه UVA افزایش می‌دهد و پوست را از دیگر خطرات محیطی که باعث پیری زودرس می‌شود به وسیله تحریک مکانیسم دفاعی پوست محافظت کرده و عملکرد کلی آن را بهبود می‌بخشد.

ویژگی های محصول

  • محافظت کننده از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و هوای آلوده به واسطه دارا بودن عوامل ضدآلودگی و مواد آنتی‌اکسیدان
  • محافظت از پوست در برابر پیری زودرس به واسطه تحریک مکانیسم دفاعی پوست
  • کاهش علائم ازدیاد لک از جمله جای جوش، ملاسما، غیرهمسانی رنگ پوست
  • افزایش توانایی پوست در برابر عوامل اکسید کننده مانند اشعه UVA
  • از بین برنده لک‌های ناشی از افزایش سن
  • دارای فرمولاسیون تخصصی و حرفه‌ای
  • روشن و شفاف کننده پوست
  • مناسب انواع پوست

2. سرم روشن کننده ویتامین C وچه

سرم ویتامین سی وچه

مشاهده محصول

ویژگی های محصول

  • روشن کننده و افزایش شفافیت پوست به کمک مشتقات پایدار ویتامین سی
  • کاهش لک های تیره و کمک به یکنواخت شدن رنگ پوست به کمک ویتامین سی و عصاره میوه کامو
  • جوان سازی، کاهش چروک و علائم پیری پوست به کمک پالمیتوئیل تری پپپتید 1 و عصاره توت سفید
  • آبرسان و کاهش هایپرپیگمنتاسیون پوست به کمک مشتقات پایدار ویتامین سی و آلفا آربوتین
  • نرم کننده، تحریک سنتز کلاژن و کمک به حفظ کلاژن و الاستین پوست با مشتقات پایدار ویتامین سی و هیالورونیک اسید
  • حفاظت از پوست در برابر نور های آبی ساطع شده از تحهیزات الکتررونیکی به کمک گلیسریل اسکوربات
  • کاهش تیرگی و علائم پیری زودرس پوست
  • کاهش تیرگی و علائم پیری زودرس پوست
  • تقویت پوست با افزایش تولید کلاژن و الاستین
  • جوان ساز و آبرسان
  • دارای بافت سبک، جذب سریع
  • فاقد پارابن، سیلیکون، رنگ و عطر
  • مناسب انواع پوست
  • مناسب خانم ها و آقایان

3. لوسیون روشن کننده بدن وچه

لوسیون روشن کننده بدن وچه

لوسیون روشن کننده بدن وچه


مشاهده محصول

نقد و بررسی لوسیون روشن کننده بدن وچه

لوسیون روشن کننده بدن وچه خاصیت روشن کنندگی داشته و جهت کاهش تیرگی و خشکی کشاله ران، زیر بغل، گردن، آرنج و زانو مناسب است. این لوسیون به کمک بوتیل رزورسینول و عصاره کاموکامو کنترل سنتز ملانین و مهار آنزیم تیروزیناز را به دنبال دارد. همچنین با دارا بودن عصاره گل سوسن سفید و شیرین بیان به یکنواخت شدن رنگ پوست کمک موثری می‌نماید. این لوسیون از برند معتبر وچه فاقد سیلیکون، هیدروکینون و پارابن است.

رفع تیرگی پوست

سیاهی زیر بغل، زانو، آرنج و کشاله‌ی ران گاهی خجالت آور است. این تیرگی‌ها اعتماد به نفس فرد را تحت الشعاع قرار می‌دهد و ترس از نمایان شدن آن‌ها، روابط اجتماعی را مختل می‌کند. از جمله دلایل تیرگی این نواحی می‌توان به ساییده شدن پوست روی پوست یا سطح دیگر، پوشیدن لباس تنگ و یا قرار دادن مداوم آرنج روی سطوح سخت اشاره نمود. همچنین تیغ زدن و کندن مو موجب ایجاد خراش می‌شود و پیش از التیام یافتن سایش‌ها و خراشیدگی‌های قبلی، خراش‌های جدید را به پوست تحمیل می‌کنیم. رطوبت یا عرق، چاقی و عدم تعادل هورمونی نیز از دیگر علت‌های ایجاد این تیرگی‌ها هستند. اما نگران نباشید، زیرا که امروزه با توجه به تنوع محصولات بهداشتی و آرایشی شما می‌توانید به آسانی این مشکل را رفع کنید. استفاده از محصولات روشن کننده و سفید کننده پوست یکی از متداول‌ترین روش‌های رفع تیرگی پوست هستند که عوارضی هم ندارند.

آشنایی با خواص کاموکامو

کاموکامو درختچه‌ای است که در مناطق باتلاقی یا آب گرفتگی جنگل‌های بارانی آمازون و کلمبیا رشد می‌کند. از میوه و برگ این گیاه به عنوان دارو استفاده می‌شود. کامو کامو سرشار از ویتامین c است. همانطور که می‌دانید این ویتامین نقش مهمی در بدن داشته و جهت حفظ سلامت بدن الزامی است. به عنوان مثال، تشکیل کلاژن پروتئنی برای پوست، خاصیت آنتی اکسیدانی و ترمیم زخم‌های پوستی از جمله تاثیرات ویتامین ث بر پوست است. این ترکیب در لوسیون وچه با خاصیت روشن کنندگی از DNA در مقابل واکنش‌های فتوشیمیایی محافظت می‌کند. بدین صورت می‌تواند از ایجاد تومور، تغییر رنگ پوست و انواع مختلف سرطان پوست جلوگیری نماید. همچنین این ویتامین تولید دیمر پیریمیدین را مهار می‌کند که علت اصلی ایجاد ملانوم در انسان است. ویتامین C در کم رنگ شدن کک و مک‌ها، نشانه‌های پیری پوست، جوانسازی، لطافت و روشنی پوست نیز نقش معجزه آسایی دارد.

ویژگی های لوسیون روشن کننده بدن وچه

  • کاهش تیرگی و خشکی کشاله ران، زیر بغل، گردن و آرنج
  • حاوی عصاره کاموکامو، گل سوسن سفید و شیرین بیان
  • کمک به یکنواخت شدن رنگ پوست
  • فاقد سیلیکون، هیدروکینون و پارابن
  • مناسب کشاله ران و زیر بغل
  • کنترل سنتز ملانین
  • مهار آنزیم تیروزیناز

4. تونر روشن کننده پوست درمالاین

تونر روشن کننده پوست درمالاین

تونر روشن کننده پوست درمالاین


مشاهده محصول

محلول روشن کننده درمالاین پوست را به خوبی پاکسازی کرده و به کاهش لک های پوست و روشن شدن پوست کمک می کند، سلول های مرده پوست را از بین برده و آثار باقیمانده از آرایش و آلودگی را از پوست حذف می کند که این امر باعث شادابی و طراوت پوست می گردد و پوست را آماده پذیرش بقیه محصولات مراقبتی می کند. این محصول بدلیل بافت سبکی که دارد احساس خنکی و طراوت به پوست می دهد.

5. کرم روشن کننده اسید کوژیک آردن

کرم روشن کننده اسید کوژیک آردن

کرم روشن کننده اسید کوژیک آردن


مشاهده محصول

کرم روشن کننده شماره 2 (حاوی اسید کوجیک) آردن بر پایه کمپلکس روشن کننده و ضد لک موثر با کنترل عملکرد آنزیم تیروزیناز از انتقال ملانوزوم های حاوی ملانین (رنگدانه های پوستی) به سلول های کراتینوسیت اپیدرم (لایه بیرونی پوست) ممانعت به عمل آورده و بدین ترتیب از ایجاد لک های پوستی جلوگیری می نمایند. مصـرف این کرم علاوه بر درمان لک های پوستی، جهت جلوگیری از بروز مجدد لک ها نیز بکار می رود. در ترکیب این کرم از روشن کننده های شیمیایی همچون هیدروکینون استفاده نشده است. – روش مصرف: ابتدا پوست را تمیز کرده و پس از خشک کردن مقدار کافی از کرم روشن کننده هیدروکینون آردن را روی مناطقی از پوست که دچار تیرگی شده است مالیده و سپس به ملایمت ماساژ دهید. حدود 4 الی 5 هفته پس از مصرف، لک ها شروع به بیرنگ شدن کرده و کرم را تا 12 هفته ادامه دهید. پس از این مدت کرم را 2 بار در هفته به مدت 6 ماه مصرف نمایید تا از بروز مجدد لک جلوگیری گردد. توجه : این کرم را فقط شبها مصرف نمایید. مصرف ضدآفتاب مناسب پوست در هنگام درمان با کرم روشن کننده ضروری می باشد. در صورت مشاهده هر گونه حساسیت ، مصرف را متوقف نموده و مراتب را با متخصص پوست در میان بگذارید. از استعمال به دور چشمها و زخمهای باز جداً خودداری فرمایید. از دسترس اطفال دور نگه داشته شود.

6.سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن 30 گرم Arden C50

سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن

سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C50 آردن


مشاهده محصول

نقد و بررسی سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C۵۰ آردن

سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C۵۰ آردن با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی قوی، ضد رادیکال آزاد و ضد آلودگی محیطی یک محصول کاربردی است. این سرم علاوه بر محافظت از پوست، رفع تیرگی پوست و لک‌های ناشی از افزایش سن را به دنبال دارد. بدین وسیله شاهد افزایش شفافیت و درخشندگی هرچه بیشتر پوست و قوام و الاستیسیته آن خواهید بود. سرم روشن کننده C۵۰ آردن موجب تحریک سنتز کلاژن و الاستین و تجدید ساختار سلولی می‌شود. این محصول یکی از روش های روشن کردن پوست بوده و در رفع هایپرپیگمنتاسیون نقش موثری ایفا می‌نماید.

تاثیر ویتامین C بر پوست

آسکوربوسیلان ملح پکتینات ویتامین C و پایدارترین نوع این ویتامین است. امکان استفاده از ویتامین C طبیعی به علت ناپایداری در محصولات موضعی وجود ندارد. در صورتی که آسکوربوسیلان بسیار پایدار بوده و نسبت به سایر مواد مشابه از جذب پوستی بهتری برخوردار است. ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی بوده که در برابر اثرات رادیکال‌های آزاد و عوامل مخرب DNA سلولی مقابله می‌کند. همچنین ویتامین C۵۰ موجود در سرم ضد لک آردن موجب فعال سازی سنتز رشته‌های کلاژن و افزایش استحکام ساختار پوست می‌شود. به علاوه در کاهش چین و چروک‌های سطحی، افزایش الاستیسیته، قوام و مقاومت پوست نیز تاثیر معجزه آسایی دارد.

ویژگی های سرم روشن کننده و ضد لک ویتامین C۵۰ آردن

  • دارای عصاره پرتقال و عصاره بابونه
  • رفع هایپرپیگمنتاسیون پوست
  • تحریک سنتز کلاژن و الاستین
  • تامین رطوبت مورد نیاز پوست
  • تجدید ساختار سلولی
  • حاوی ویتامین C

7. سرم ضد لک و روشن کننده سیلکر حجم 40 میل

سرم ضد لک و روشن کننده سیلکر حجم 40 میل

سرم ضد لک و روشن کننده سیلکر حجم 40 میل


مشاهده محصول

سرم روشن کننده و ضد لک سیلکر ، با استفاده از فاکتور ها ضد لک قوی ، باعث کاهش ملانین سازی در پوست شده و لک های پوستی را به مرور کمرنگ کرده و از بین میبرد ، و در عین حال پوست را آبرسانی میکند.

8. لوسیون مرطوب کننده و شفاف کننده بدن وچه حاوی عصاره رزهیپ

لوسیون مرطوب کننده و شفاف کننده بدن وچه حاوی عصاره رزهیپ

لوسیون مرطوب کننده و شفاف کننده بدن وچه حاوی عصاره رزهیپ


مشاهده محصول

این لوسیون دارای خاصیت روشن کنندگی است که برای کاهش تیرگی و خشکی کشاله ران، زیر بغل، گردن، آرنج و زانو مناسب می باشد.

حاوی بوتیل رزورسینول و عصاره کامو کامو می باشد که سنتز ملانین را کنترل کرده و آنزیم تیروزیناز را مهار می کند.

همچنین حاوی عصاره گل سوسن سفید و شیرین بیان می باشد که پوست را روشن کرده و رنگ آن را یکدست می کند.

حاوی عصاره گل مینا چمنی، ویتامین E و روغن هسته انگور نیز می باشد که پوست را آبرسانی کرده و آن را شفاف و لطیف می کند.

بافت این محصول سبک بوده و به سرعت جذب پوست می شود.

این محصول برای بانوان و آقایان مناسب می باشد و فاقد هیدروکینون، پارابن و سیلیکون است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *