مجله سانيمو

روغن روشن کننده پوست صورت 👩🏻🌿🍃

مقدمه

یکی از مواردی که مورد توجه خانم ها و آقایان هست، روشنی پوست هست. روشن و درخشندگی پوست صورت انسان را بسیار زیبا تر و جذاب تر می کند. اما گاهاً پیش می آید که در صورت شما لکه ها و تیرگی هایی به وجود می آید که شما را نگران می کنند. این لکه ها ناشی از آلودگی هوا و در معرض قرار گرفتن خورشید هست. با این وجود باید برای شما بسیار با اهمیت باشد که از چه راهی درمان شود. یکی از عناصری که می توانید برای درمان این عارضه استفاده کنید، روغن روشن کننده پوست هست. در مطلب سعی کردیم در این مورد توضیحات کاملی را به شما بدهیم.

روغن روشن کننده درخت سرو

به طور کلی این روغن دارای عناصری است که روشن شدن پوست انسان را به ارمغان می آورد.

روغن روشن کننده درخت چای

این روغن روشن کننده علاوه بر روشن کنندگی و شفافیت پوست، به زخم های به جای مانده ناشی از جوش های صورت را درمان می کند و از ایجاد جای زخم جلوگیری می کند.

روغن روشن کننده گنه گنه

این روغن پوست انسان رو جلا داده و روشنایی و شفافیت پوست را افزایش می دهد. همچنین این روغن چربی رو صورت را کنترل کرده و از ایجاد هر گونه لکه جلوگیری می کند. روغن گنه گنه برای مرطوب شدن پوست انسان بسیار موثر است.

روغن روشن کننده اکالیپتوس

روغن اکالیپتوس ( Eucalyptus)، یک روغن فوق العاده برای درمان لکه ها و تیرگی پوست هست. این روغن بی نظیر علاوه بر درمان زخم، ترمیم مو، خستگی ذهن، بیماری آسم ،درد های ماهیچه‌ای و … بسیار در روشن کردن پوست انسان موثر است و باعث ایجاد شفافیت و صافی صورت می شود.

روغن مارولا

این روغن با داشتن اسید اولئیک بالا، باعث افزایش روشنایی پوست انسان می شود. از این روغن به عنوان یک سفید کننده پوست استفاده می شود.

روغن کشمش سیاه

کاربرد های این روغن عبارت اند از :

  • جلوگیری از خشکی بیش از حد پوست
  • جلوگیری از چین و چروک
  • درمان جای زخم
  • روشن کننده پوست

روغن گل سرخ

روغن گل سرخ به دلیل داشتن آنتی اکسیدان در پوست، زخم ها، اثرات به جای مانده از التهاب،آکنه و آبله را برطرف می کند. همچنین این روغن برای رفع ترک های پوستی، جای زخم جراحی و ترک‌های پوستی مربوط به بارداری و زایمان در درمان آن ها بسیار نقش موثری ایفا می کند.

نکته: این روغن مناسب پوست های حساس نیست. در صورتی که از این روغن استفاده کردید و موجب سوزش و سرخی در پوست شما شد، سریعاً به یک پزشک پوست مراجعه کنید.

روغن زرد چوبه

اگه اهل سرچ باشید، حتماً دیده‌اید که در شبکه های اجتماعی از زردچوبه برای ترکیبات ماسک صورت استفاده می کنند. اما شاید روغن زرد چوبه را نشنیده باشید. این روغن در درمان تمامی بیماری ها و عواض پوست موثر است و یکی از روشن کننده های حرفه‌ای پوست هم به شمار می آید.

برای اطلاع بیشتر در مورد ماسک ها و کرم های روشن کننده پوستی در خانه اینجا کلیک کنید.

روغن روشن کننده پوست، یکی از بهترین عناصر برای روشن کردن پوست هست.

روغن رزماری

این روغن علاوه بر مزایای طبی متعددی که دارد، باعث شفافیت و زیبا تر شدن پوست انسان می شود.

روغن سیاه دانه

روغن سیاه دانه، علاوه بر خواص شناخته شده برای ترمیم مو، باعث رفع تیرگی زیر چشم،کشاله های ران و زیر بغل می شود.

روغن گلاب

روغن گلاب یک نوع پاک کننده قوی پوستی شناخته شده است. علاوه بر این ، روغن گلاب خاصیت ضد آکنه، تقویت کننده و محافظ پوستی را دارد.

روغن روشن کننده چوب صندل

کاربرد های این روغن موثر عبارت اند از:

  •  از بین بردن لک صورت
  • جوش‌های سرسیاه
  • مرطوب کردن پوست
  • ضد التهاب

روغن بادام

این روغن در روشن شدن پوست تاثیر فراوانی دارد. از این روغن می توانید برای رفع تیرگی دور چشم هم استفاده کنید.

روغن روشن کننده پوست، یکی از بهترین عناصر برای روشن کردن پوست هست.

روغن اسطوخودوس

روغن اسطوخودوس در مهار بیش از حد رنگ دانه ها بسیار موثر است. اگه خواسته باشیم به صورت کلی و مرتب خاصیت های این روغن را بگوییم، عبارت اند از:

  • روشن شدن پوست
  • مهار بیش از حد رنگ دانه ها
  • رفع خشکی پوست
  • آرامش اعصاب
روغن روشن کننده پوست، یکی از بهترین عناصر برای روشن کردن پوست هست.

روغن بی نظیر آرگان (طلای مایع)

این روغن خود به تنهایی از پس تقریبا تمام دشمنان پوستی بر می آید. این روغن علاوه بر روشن کننده فوق العاده پوست،باعث جوانسازی، حذف جوش و چین و چروک در صورت می شود. همچنین این روغن در تقویت ریشه موی سر هم موثر است که به همین دلیل در بسیاری از شامپو های طبی از این روغن استفاده می شود.

روغن روشن کننده پوست، یکی از بهترین عناصر برای روشن کردن پوست هست.

روغن روشن کننده بهار نارنج

هیدروکینون یکی از ماده هایی است که دشمن ملانین های پوست هست که سایه آن ها را با تیر می زند! این ماده موثر که در روشن شدن پوست نقش دارد، در بهار نارنج به وفور دیده می شود که به همین دلیل شما می توانید از این روغن در روشن شدن پوست خود استفاده کنید.

روغن روشن کننده پوست، یکی از بهترین عناصر برای روشن کردن پوست هست.

روغن سنجد تلخ

این روغن خوب دارای دو اسید لینولئیک و آلفا لینولئیک هست که باعث کاهش ملانین های پوست صورت می شود. همچنین این روغن در لایه برداری پوست،حذف جوش صورت و لکه ها بسیار نقش موثری دارد.

روغن روشن کننده پوست، یکی از بهترین عناصر برای روشن کردن پوست هست.
برای دیدن محصولات روشن کننده پوستی سانیمو اینجا کلیک کنید.

1 نظر در “روغن روشن کننده پوست صورت 👩🏻🌿🍃

  1. ابوالفضل اهل زاده گفت:

    بسیار مفید و کاربردی بود.
    its soo good

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *