تا 70% تخفیف ویژه یلدا در فروشگاه سانیمو

تست و نقد سرم لایه بردار اوردینری

برای کسانی که با سرم لایه بردار اوردینری آشنایی ندارند، باید بگوییم که این محصول یک لایه بردار صورت 10 دقیقه ای است که برای استفاده کنندگان با تجربه لایه بردارهای شیمیایی ساخته شده است. نه برای نوجوانان یا مبتدیان. این یک محصول با سطح کاملا پیشرفته تر است که در ادامه به بررسی و نقد سرم لایه بردار اوردینری خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که در انتهای متن نکات مثبت و منفی این سرم لایه بردار خارجی بیان شده است.

در این نوشته شما می خوانید

سرم لایه بردار اوردینری چیست و چه کاربردی دارد؟

این محصول با 30٪ AHA (آلفا هیدروکسی اسید که لایه رویی پوست شما را لایه برداری می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد) و 2 ٪ BHA (بتا هیدروکسی اسید که به داخل پوست شما نفوذ می‌کند تا منافذی که باعث آکنه می‌شوند را باز کند) فرموله شده است. همانطور که می‌بینید، این همه آن چیزی است که برای لایه برداری خوب پوست خود بدون نیاز به اسیدهای مکمل نیاز دارید.

30٪ AHA شامل گلیکولیک، لاکتیک، تارتاریک و سیتریک است در حالی که 2٪ BHA شامل اسید سالیسیلیک است که بالاترین درصد مجاز توسط مقررات آرایشی است.

علاوه بر همه این‌ها، سرم لایه بردار اوردینری با آب برگ آلوئه، پانتنول، گلیسیرین و هیلورونیک اسید (برای به حداقل رساندن تحریک احتمالی از تمام اسیدها)، ویتامین B5 (برای کمک به بهبودی)، و هویج سیاه (یک آنتی اکسیدان قوی)تکمیل شده است! پایه سرم لایه بردار اوردینری آب است و نه روغن یا سیلیکون.

محلول با ترکیب 30% AHA و 2% BHA لایه برداری عمیق تری را برای کمک به مبارزه با لک‌های قابل مشاهده و بهبود درخشندگی پوست ارائه می‌دهد. این فرمول همچنین ظاهر بافت پوست را بهبود می‌بخشد و با استفاده مداوم خطوط ریز را کاهش می‌دهد.

نقد سرم لایه بردار اوردینری

خواص سرم لایه بردار اوردینری

  • نمایانگر چهره ای روشن تر و صاف تر
  • بهبود بافت پوست
  • بهبود خطوط ریز و چین و چروک
  • پاک کردن گرفتگی منافذ
  • ظاهر منافذ را به حداقل می‌رساند
  • کمک به مبارزه با لک‌های قابل مشاهده
  • روشن کردن علائم آکنه و اسکار
  • عملکرد بقیه محصولات مراقبت از پوست خود را بهبود بخشید.
سرم لایه بردار اوردینری چگونه کار می کند؟

سرم لایه بردار اوردینری چگونه کار می‌کند؟

سرم‌های لایه بردار شیمیایی گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال بهبود ظاهر خطوط ریز، لکه‌ها، منافذ، تیرگی و بافت پوست خود هستند. در واقع سرم‌های حاوی اسیدهای هیدروکسی مختلف، از جمله اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک و اسید سالیسیلیک، به رفع نگرانی‌های مختلف مراقبت از پوست کمک می‌کند.

اسیدهای لاکتیک و گلیکولیک به دلیل توانایی آن‌ها در تحریک تولید کلاژن، مزایای ضد پیری دارند، در حالی که اسید سالیسیلیک به باز کردن منافذ پوست و مبارزه با آکنه کمک می‌کند.

از آن جایی که فرمول سرم پیلینگ و لایه بردار اوردینری بسیار قوی است، بهتر است برای شروع فقط یک بار در هفته از آن استفاده کنید، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. من دوست دارم در روزهایی که صورتم احساس احتقان می‌کند یا زمانی که شروع به دیدن لکه‌های کمی می‌کنم از آن استفاده کنم زیرا به آرام کردن جوش‌ها کمک می‌کند. همچنین متوجه شده‌ام که استفاده منظم می‌تواند به جلوگیری از ایجاد جوش‌های جدی تر کمک کند.

مزایای استفاده از لایه بردارهای AHA یا BHA

مزایای استفاده از لایه بردارهای AHA یا BHA

هر دو آلفا هیدروکسی اسیدها (AHAs) و بتا هیدروکسی اسیدها (BHAs) لایه بردارهای شیمیایی هستند که می‌توانند پوست شما را روشن کنند، ظاهر چین و چروک را کاهش دهند، منافذ شما را باز کنند تا جوش‌های آکنه را کاهش دهند و بافت پوست شما را بهبود بخشند.

به طور کلی، AHA‌ها برای پوست‌های خشک و BHA‌ها برای پوست‌های چرب بهترین هستند، اما همیشه اینطور نیست، زیرا پوست همه افراد منحصر به فرد است.

AHA‌ها با شل کردن “چسب” که سلول‌های مرده پوست را روی سطح پوست شما نگه می‌دارد، عمل می‌کنند تا پوست روشن تر، صاف تر و درخشان تر در زیر آن ظاهر شود. آن‌ها همچنین گردش سلولی را افزایش می‌دهند تا تغییر رنگ، لکه‌های تیره و اسکارهای آکنه ناشی از‌هایپرپیگمانتاسیون پس از التهاب را محو کنند و بافت پوست شما را بهبود بخشند.

BHAها مانند اسید سالیسیلیک با برداشتن سلول‌های مرده پوست روی سطح پوست و همچنین نفوذ به عمق منافذ برای حل کردن چربی، کثیفی و زباله‌ها برای باز کردن آنها عمل می‌کنند. BHA‌ها مورد علاقه افرادی هستند که پوست چرب و مستعد آکنه دارند، زیرا می‌توانند علاوه بر علائم پیری مانند چین و چروک و خطوط ظریف، به کاهش احتقان منافذ کمک کنند.

نقد سرم لایه بردار اوردینری

نقد سرم لایه بردار اوردینری 

سرم لایه بردار اوردینری یک محصول حرفه‌ای برای کاهش خطوط و چین و چروک صورت، روشن کردن پوست، کنترل جوش و باز کردن بافت پوست است. در ادامه به نقد سرم لایه بردار اوردینری می‌پردازیم.

1. فرموله شده برای پوست:

انواع پوست

2. ظاهر و بافت

سرم لایه بردار اوردینری دارای قوام سرمی است که استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند. نیازی به برس یا کاردک اضافی نیست و به آرامی روی پوست پخش می‌شود. رنگ این محلول قرمز است که مرا یاد آب چغندر می‌اندازد.

3. بسته بندی سرم رتینول اوردینری

سرم لایه بردار اوردینری در یک بطری شیشه ای محکم و ضخیم 30 میلی لیتری که بسته بندی معمول برند اوردینری است و با درپوش قطره چکان عرضه می‌شود. این بسته بندی بسیار فشرده و ضد نشتی است که برای ذخیره، استفاده و حمل کاملاً ایمن است.

تمام اطلاعات محصول روی برچسب آن درج شده است. بطری سبک وزن است و برای سفر نیز مناسب است.

4. عطر و رایحه سرم رتینول اوردینری

سرم لایه بردار اوردینری خاصیت اسیدی قوی دارد. بنابراین دارای بوی کمی اسیدی است. اما چیزی غیر قابل تحمل نیز نیست. بوی آن بسیار ملایم است و طاقت فرسا نیست.

تجربه استفاده از سرم لایه بردار اوردینری

تجربه استفاده از سرم لایه بردار اوردینری

در نقد سرم لایه بردار اوردینری باید بگویم که اگرچه این اولین باری است که از این سرم اوردینری استفاده می‌کنم، اما از این واقعیت آگاه بودم که فقط یک محصول ساده مراقبت از پوست نیست. شما باید مراقب این محصول و کارهایی که انجام می‌دهد باشید، زیرا غلظت اسید آزاد بسیار بالایی دارد که توسط برند نیز بیان شده است.

به عبارت ساده، محلول لایه بردار ترکیبی از AHA و BHA است که به لایه برداری پوست، به درمان برآمدگی‌های کوچک، منافذ مسدود شده و لکه‌ها کمک می‌کند. من زیاد طرفدار محلول‌های لایه بردار نبودم تا اینکه محلول لایه برداری اوردینری AHA 30% + BHA 2% را امتحان کردم. آن زمان بود که متوجه شدم محلول لایه بردار چه توانایی‌هایی دارد.

در تمام این مدت فکر می‌کردم که آیا این یک مرحله لایه برداری است، پس چه تفاوتی با لایه بردارهای معمولی دیگر دارد. اما بعد از استفاده نتایج آنقدر متفاوت است که عادت به آن می‌کنید و نمی‌توانید به قبل از استفاده از آن برگردید. حداقل در مورد من اینطور است.

روزی که بعد از تمیز کردن صورتم با یک شوینده ملایم (این یک سرم اسیدی 10 دقیقه ای قوی است، بنابراین بهتر است قبل و بعد از آن از محصولات ملایم استفاده کنید)، محلول لایه برداری اوردینری را امتحان کردم، متوجه احساس سوزن سوزن شدید شدم. می‌دانم که نشانه خوبی است و هرگز آنقدر دردناک یا شدید نیست که من را بترساند تا فوراً همه سرم را بشویم. نواحی اطراف بینی و لب‌های بالایی من بیشترین حس سوزش را احساس می‌کردند. یک دقیقه طول کشید اما بعداً همه چیز حل شد.

تست سرم لایه بردار اوردینری

طبق پیشنهاد برند، محلول را حدود 10 دقیقه گذاشتم و آن را با آب ولرم شستم. هنگام شستن آن، احساس کردم که پوستم به معنای واقعی کلمه نفس می‌کشد. انگار منافذ من هوا را حس می‌کردند.

در ابتدا هیچ تغییری ندیدم. پوست من یکسان به نظر می‌رسید اما بسیار متفاوت و تازه بود. بعد از استفاده منظم از آن برای حدود یک ماه، دو بار در هفته، شروع به دیدن نتایج واقعا خوبی کردم. آن برآمدگی‌های کوچک شروع به ناپدید شدن کردند. بافت پوستم شروع به بهبود کرد. به طور کلی پوستم شفاف شد. زیرا منافذ من شروع به از بین بردن چربی مسدود شده و مواد زائد کردند. می‌توانستم ببینم که چگونه محلول لایه‌بردار اوردینری به پوست من یک نوع درمان هفتگی می‌دهد.

سرم لایه بردار اوردینری چیزی شبیه یک درمان جادویی یک شبه برای پوست شما نیست. باید آن را به بخشی از روتین پوستی خود تبدیل کنید تا در طول زمان به بهترین نتیجه  برسید.

تمام آن جوش‌های سر سیاه ریز که نگرانشان بودم، چربی و کثیفی که به دام افتاده بود، آسیب ناشی از آلودگی و گرد و غبار، همه چیز با سرم لایه بردار اوردینری به مرور زمان از بین رفت.

با این حال که پوستی حساس و مستعد آکنه دارم، متوجه هیچ جوش یا حساسیتی نشدم و اکنون سرم لایه بردار اوردینری بخشی از روتین مراقبت از پوست من است.

تست سرم لایه بردار اوردینری

سرم لایه بردار اوردینری منافذ باز من را مسدود کرد و به آرامی لایه سطحی پوستم را بدون اینکه مجبور باشم با استفاده از آن همه اسکراب‌های خشن پوستم را شکنجه دهم لایه برداری کرد. پوست من بعد از اولین استفاده کاملا شفاف و نرم بود. برخلاف اکثر اسکراب‌ها و لایه بردارهای دیگر، پوست من را خشک نمی‌کند. من معتقدم اسید هیالورونیک موجود در این محصول پوست من را بعد از استفاده نرم و لطیف می‌کند. این محصول با موفقیت تمام بیشتر از آنچه را که لایه بردارها وعده داده اند انجام می‌دهد. استفاده یک بار در هفته از این محصول در روتین مراقبت از پوست من تفاوت زیادی ایجاد کرده است.

سرم لایه بردار اوردینری از لایه‌بردارهای برندهای دیگر متمایز است زیرا چندین نوع لایه بردار را ترکیب می‌کند. این شامل AHA‌ها یا آلفا هیدروکسی اسیدها (گلیکولیک، لاکتیک، تارتاریک و سیتریک) و بتا هیدروکسی اسید (اسید سالیسیلیک) با غلظت بسیار بالا است. این بدان معناست که این ماسک اساساً سلول‌های مرده پوست و مواد زائد که باعث مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند را از بین می‌برد. همچنین به این معنی است که اگر زیاد از آن استفاده کنید یا آن را برای مدت طولانی نگه دارید، یا اگر پوست شما بیش از حد حساس باشد، صورت شما از بین می‌رود.

مواد تشکیل دهنده سرم لایه بردار اوردینری

مواد تشکیل دهنده سرم لایه بردار اوردینری

اسید گلیکولیک، آب (آب)، آب برگ آلوئه باربادنسیس، هیدروکسید سدیم، عصاره دائوکوس کاروتا ساتیوا، پروپاندیول، کوکامیدوپروپیل دی متیل آمین، اسید سالیسیلیک، اسید لاکتیک، اسید تارتاریک، اسید سیتریک، پانتنول، سدیم ف. ، گلیسیرین، پنتیلن گلیکول، صمغ زانتان، پلی سوربات 20، تری سدیم اتیلن دی آمین دیسوکسینات، سوربات پتاسیم، بنزوات سدیم، اتیل هگزیل گلیسیرین، 1،2-هگزان دیول، کاپریلیل گلیکول.

طرز استفاده از سرم لایه بردار اوردینری

  1. صورت را تمیز کنید و صبر کنید تا پوست خشک شود. سرم لایه بردار اوردینری را روی پوست مرطوب استفاده نکنید. زیرا این محلول از اسید تشکیل شده است و در صورت تماس با آب، رقیق می‌شود و ممکن است کارایی خود را از دست بدهد.
  2. سرم لایه بردار اوردینری را با استفاده از نوک انگشتان به طور مساوی روی صورت و گردن بمالید.
  3. اجازه دهید 10 دقیقه روی پوست بماند.
  4. با آب ولرم کاملا صورت خود را بشویید.
  • روی پوست‌های حساس، لایه بردار یا آسیب دیده استفاده نکنید.
  • بهتر است از سرم پیلینگ اوردینری به هنگام شب استفاده کنید.
  • در حین استفاده از تماس با چشم و اطراف آن خودداری کنید.
  • این محلول با غلظت بالا برای استفاده به عنوان ماسک در نظر گرفته شده است. بیش از 10 دقیقه آن را روی پوست نگذارید.
  • استفاده بیش از دو بار در هفته توصیه نمی‌شود.
  • تماس محصول با پوست باید با مدت زمان محدود باشد.
  • در صورت بروز تحریک، مصرف را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید.
  • تست پچ قبل از استفاده توصیه می‌شود.
  • دور از دسترس کودکان نگه دارید.
قیمت سرم لایه بردار اوردینری

اقدامات احتیاطی لایه بردارها که باید رعایت کنید.

مانند هر ماده دیگر مراقبت از پوست، لایه بردار باید با احتیاط و در حد اعتدال مصرف شود. در صورت استفاده زیاد یا غلظت زیاد می‌تواند باعث تحریک یا قرمزی پوست شود. بنابراین، مهم است که به آرامی با استفاده از محصولات با غلظت کم و فقط یک یا دو بار در هفته از آن‌ها استفاده کنید تا پوست به آن عادت کند. علاوه بر این، بهتر است از استفاده از سرم لایه بردار اوردینری در طول روز خودداری کنید زیرا ممکن است پوست شما را نسبت به نور خورشید حساس تر کند.

این محصول حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA) و بتا هیدروکسی اسید (BHA) است که ممکن است حساسیت پوست شما را به آفتاب و به ویژه احتمال آفتاب سوختگی را افزایش دهد. هنگام استفاده از این محصول و یک هفته پس از آن از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، لباس محافظ بپوشید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید را محدود کنید.

در ادامه مواردی گفته می‌شود که هنگام استفاده از این محصول نادیده گرفته می‌شوند و گاهی اوقات باعث تحریک پوست خواهند شد:

  • پس از پاکسازی، حتما صورت خود را کاملا خشک کنید. هر ذره آب این پتانسیل را دارد که پوست شما را تحریک کند.
  • از سه قطره برای کل صورت خود با تمرکز روی پیشانی، گونه راست و چپ استفاده کنید. بیشتر از این خیلی زیاد است.
  • از انگشتان خود برای پخش لایه بردار اوردینری استفاده کنید و از مالش بیش از حد خودداری کنید.
  • همچنین از تماس قطره چکان با صورت خود اجتناب کنید تا از آلوده شدن آن به باکتری جلوگیری شود.
  • برای اولین بار، با پنج دقیقه شروع کنید و تا ده دقیقه ادامه دهید. از تلفن یا تایمر خود برای به یاد داشتن زمان استفاده کنید. اگر پوست شما اصلا نمی تواند آن را تحمل کند، آن را کاملا بشویید. سعی نکنید شرایط را مدیریت کنید.
  • اگر به طور مرتب از محلول لایه بردار استفاده نمی کنید، به تاریخی که بطری را باز کرده اید توجه داشته باشید زیرا این سرم فقط می‌تواند تا 12 ماه دوام بیاورد.
بعد از سرم لایه بردار اوردینری از چه چیزی استفاده کنم؟

بعد از سرم لایه بردار اوردینری از چه چیزی استفاده کنم؟

بعد از استفاده از سرم لایه بردار اوردینری باید از یک آبرسان مناسب پوست خود استفاده کنید.

بهترین کاری که می‌توانید بعد از لایه برداری با سرم پیلینگ اوردینری برای پوست خود انجام دهید، تغذیه آن است.

مواد مغذی شامل سرم‌های آبرسان، مرطوب کننده‌ها و روغن‌های گیاهی هستند که به ترمیم و تقویت سد پوستی کمک می کند. یک سد پوستی ضعیف می تواند منجر به خشکی، قرمزی و تحریک پوست شود.

پس از استفاده از سرم لایه بردار اوردینری، ممکن است صورت شما به دلیل غلظت بسیار بالای AHAs و BHAs، حساس و تحریک شود. بنابراین مهم است که پوست خود را با محصولات مراقبت از پوست تسکین دهنده پس از لایه برداری مانند موارد زیر درمان کنید.

ترتیب روتین پوستی هنگام استفاده از سرم لایه بردار اوردینری:

خرید و قیمت سرم لایه بردار اوردینری

سرم پیلینگ لایه بردار اوردینری با ترکیبات لایه برداری که دارد تمام کدری و تیرگی پوست را از بین برده و شفافیت و شادابی را به پوست شما بازمی گرداند. موارد به کار رفته شده در این سرم به آبرسانی و پاکسازی پوست کمک کرده و از التهابات و حساسیت های پوستی جلوگیری می کند. این محصول موجب پاکسازی کامل جوش های سرسیاه در پوست های چرب و مختلط می شود.

نقد سرم لایه بردار اوردینری AHA 30% و BHA 2%

ویژگی ها

عوارض سرم لایه بردار اوردینری

عوارض سرم لایه بردار اوردینری

دو عارضه جانبی عمده آلفا هیدروکسی اسیدها تحریک و حساسیت به خورشید است. علائم تحریک شامل قرمزی، سوزش، خارش، درد و احتمالاً جای زخم است. استفاده از آلفا هیدروکسی اسیدها می تواند حساسیت خورشید را تا 50 درصد افزایش دهد و باعث ایجاد یک معضل جدی شود.

  • اگر از رتینوئید و یا سرم ویتامین C استفاده می کنید، مصرف سرم پیلینگ اوردینری همزمان با آن‌ها اصلا توصیه نمی‌شود.

تشخیص اصل بودن محصولات اوردینری

برای تشخیص اصل بودن محصولات آرایشی و بهداشتی خارجی می‌توانید از بچ کد درج شده روی محصول استفاده کنید. بچ کد، کد شناسایی مختص به یک سری از محصولات آرایشی و بهداشتی ساخت اروپا است. این کد ممکن است دربر گیرنده اطلاعاتی از قبیل کد سازندگان، تاریخ تولید و … باشد. بچ کد معمولاً برجسته و یا با تورفتگی در قسمت پایین بسته‌بندی محصول به کمک پرینتر سوزنی چاپ یا مُهر می‌شود.

تاریخ انقضای محصولات اوردینری

برای بررسی بچ کد می‌توانید از سایت چک فرش checkfresh که یکی از معروف ترین سایت تایید اصالت و نمایش تاریخ تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است استفاده کنید.

لینک سایت چک فرش برای تشخیص اصل بودن محصولات اوردینری:

https://www.checkfresh.com/the-ordinary.html

در صفحه باز شده در قسمت Batch code، بچ کد درج شده روی محصول را وارد کرده تا اطلاعات محصول برای شما نمایش داده شود.

تاریخ انقضای محصولات اوردینری

همانطور که در عکس بالا می‌بینید برای ما تاریخ تولید محصولات اوردینری را نشان می‌دهد.

  • Production date = تاریخ تولید
  • AGE = عمر کالا

تاریخ انقضا نشان داده نمی‌شود. در پایین صفحه سایت چک فرش نوشته است که کوتاه ترین تاریخ انقضا کالاهای بهداشتی اروپایی حداقل ۳ سال می‌باشد. یعنی تاریخ تولید اگر ۲۰۲1 باشد انقضا ۲۰۲4 است.

سوالات متداول

هم سطح پوست و هم منافذ عمیق‌تر را لایه‌برداری می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد تا پوست روشن شود و رنگ پوست یکدست شود. همچنین منافذ مسدود شده را هدف قرار می‌دهد تا احتقان منافذ، لکه‌ها و آکنه را کاهش دهد. با استفاده مداوم، لایه برداری ظاهر خطوط ظریف و بافت پوست را برای بهبود درخشندگی و شفافیت پوست بهبود می‌بخشد.

پس از استفاده منظم از آن برای حدود یک ماه، دو بار در هفته، شروع به دیدن نتایج واقعاً خوبی کردم. آن برآمدگی‌های کوچک شروع به ناپدید شدن کردند. بافت پوستم شروع به بهبود کرد. به طور کلی شفافیت وجود داشت زیرا منافذ من شروع به از بین بردن چربی مسدود شده و مواد زائد کردند.

خیر. اوردینری توصیه می‌کند از محلول لایه بردار ” بیش از دو بار در هفته ” استفاده نکنید.

نقد و بررسی

سرم لایه بردار دی اوردینری مدل AHA 30% + BHA 2% Peeling حجم 30 میلی لیتر

مثبت

  • استفاده آسان
  • هیالورونیک اسید هیدراتاسیون پوست را حفظ می‌کند.
  • پوست به وضوح شفاف تر و روشن تر.
  • پوست را در سطح عمیق تری لایه برداری می‌کند.
  • گرفتگی منافذ باز پوست را برطرف می‌کند.
  • پوست احساس تازگی و تنفس می‌کند.
  • به نوسازی پوست کمک می‌کند.
  • وگان
  • بدون سیلیکون، الکل، روغن و گلوتن

منفی

  • برای پوست های حساس مناسب نیست.
  • حجم کم محصول نسبت به قیمت

سرم لایه بردار دی اوردینری مدل AHA 30% + BHA 2% Peeling حجم 30 میلی لیتر مقدار

ما اطلاعات را از بسیاری از فروشگاه ها با بهترین قیمت در دسترس جمع می کنیم

بهترین قیمت

470000 تومان

مرتبط پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها