تا 70% تخفیف ویژه یلدا در فروشگاه سانیمو

نقد و بررسی ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

اگر تا به حال نتوانسته‌اید از بین ضد آفتاب‌های موجود در بازار یک ضد آفتاب مناسب و ایده‌آل برای خود پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله نقد ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر را مطالعه کنید تا با محصولی آشنا شوید که لقب محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ضدآفتاب‌ را در دنیا دارد و تنها ضدآفتابی است که 5 ستاره دارد.

لازم به ذکر است که در انتهای متن نکات مثبت و منفی ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر بیان شده است.

در این نوشته شما می خوانید

مشخصات کرم ضد آفتاب ایزدین

کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر یک کرم روزانه فوق العاده سبک برای فعالیت در فضای باز است که با بافت فوق سبک، آبرسانی شدید و جذب فوری، محافظت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش را تضمین می‌کند. همچنین غیر کومدوژنیک، بدون روغن و بدون چربی است. ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر ضد حساسیت می‌باشد و برای به حداقل رساندن خطر آلرژی فرموله شده است.

این ضد آفتاب دارای چند تکنولوژی منحصر به فرد است از جمله:

  • تکنولوژی Safe-Eyes: ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر برای دور چشم قابل استفاده است و منجر به قرمزی، خارش و تحریک چشم‌ها نمی‌شود.

  • تکنولوژی Wet-Skin: این تکنولوژی باعث شده تا ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر بر روی پوست مرطوب نیز قابل استفاده باشد و از اثربخشی آن کم نشود.
  • تکنولوژی thixotripic: ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر به سبب داشتن این تکنولوژی در اثر اصطحکاک و گرما، رقیق‌تر شده و بهتر جذب پوست می‌شود.
سازگار با محیط زیست

ارزش خرید بالا

تکنولوژی Wet-Skin

چشم را تحریک نمی‌کند.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش بالا

ضد آفتاب ایزدین محصول کدام کشور است؟

برند ایزدین ISDIN که اکنون پیشرو در مراقبت از پوست در اروپا است، در سال 1975 در بارسلون اسپانیا تاسیس شد. این برند به دلیل فرآیند همکاری با دانشمندان و متخصصان پوست برای ایجاد راه حل‌های پیشرفته برای انواع نیازهای مراقبت از پوست و مو، محصولات خود را “درمو آرایشی” می‌نامد.

تجربه استفاده از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

فواید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

  • محافظت بالا در برابر اشعه UVB/UVA SPF 50 در آزمایشگاه و تحت شرایط خورشیدی واقعی بالا تست شده است.
  • به لطف فرمولاسیون آن با اسید هیالورونیک، هیدراتاسیون و آبرسانی کاملی را فراهم می‌کند.
  • بافت فوق سبک با جذب فوری و بدون باقی گذاشتن اثر سفیدی روی پوست

ویژگی های ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین SPF 50

  • ساخته شده بر پایه آب
  • قابل استفاده در اطراف چشم بدون سوزش به علت
  • برخورداری از تکنولوژی ویژه safe eye
  • جذب سریع به علت برخورداری از فیوژن
  • حاوی ویتامین E
  • حاوی اسید هیالورونیک به عنوان
  • ضدچروک و آنتی اکسیدان
  • فرمولاسیون قابل بازیافت
  • فاقد پارابن، الکل و چربی (oil free)
  • مناسب برای پوست های چرب و نرمال
  • مقاوم در برابر تعریق
  • ضد لک و ضد جوش
  • سبک روی پوست
  • بی رنگ
  • دارای فرمولاسیون سازگار با دمای پوست
مشخصات کرم ضد آفتاب ایزدین

نقد ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر جزء محصولات ۵ ستاره در دنیا می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ لقب محبوب‌ترین ضد آفتاب را به خود اختصاص داده است و به عنوان سبک ‌ترین ضد آفتاب شناخته می‌شود و شهرت و محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارد. در ادامه به نقد ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین می‌پردازیم.

1. فرموله شده برای پوست:

ایده آل برای انواع پوست

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر برای پوست‌های خشک، چرب و حساس از جمله آتوپیک مناسب است. بافت فوق العاده سبک و روکش ابریشمی، آن را به گزینه‌ای عالی برای استفاده روزانه به عنوان آخرین مرحله در هر روتین مراقبت از پوست، قبل از استفاده از آرایش تبدیل کرده است.

2. ظاهر و بافت ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

بافت و قوام ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر به ترتیب کرمی و روان است و آنقدر سبک است که به راحتی پخش و جذب پوست می‌شود و رایحه ای ندارد که آن را برای افراد حساس انتخاب خوبی می‌کند.

بسته بندی ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

3. بسته بندی ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر تا حد زیادی شگفت انگیزترین بسته بندی که یک کرم ضد آفتاب یا یک مرطوب کننده می‌تواند داشته باشد را داراست. این کرم در یک لوله پلاستیکی بیضی شکل به رنگ آبی مایل به خاکستری با 50 میلی لیتر عرضه می‌شود و بسته کارتن آن تقریباً تمام اطلاعات مربوط به ضد آفتاب را دارد.

بطری کوچک با درپوش پیچی و یک نازل کوچک برای خارج شدن محصول بدون ایجاد کثیفی در اطراف گلوگاه. بنابراین تا آنجا که به بسته بندی مربوط می‌شود، خوب است. محکم و ضد نشتی است و به همین دلیل است که می‌توانید آن را هر کجا که می‌روید با خود ببرید و کاملاً برای سفر مناسب باشد.

4. عطر و رایحه ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

متأسفانه کرم ضد آفتاب ایزدین دارای رایحه ای است که قطعا قابل توجه است اما به سرعت از بین می‌رود. به غیر از آن، اسانس و بدون الکل است.

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر اصل

تجربه استفاده از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

راستش من قبلاً هرگز در مورد برند ISDIN نشنیده بودم و وقتی به دنبال گزینه‌هایی برای ضد آفتاب برای پوست‌های حساس می‌گشتم، با این محصول آشنا شدم.

من هر روز بعد از مرطوب کننده شروع کردم به استفاده از کرم ضد آفتاب ایزدین و بافتش باعث شد عاشقش بشم. مثل بستنی وانیلی آب شده است. حتی سبک تر.

من مقدار کافی از کرم ضد آفتاب ایزدین را در کف دستم می‌ریزم. سپس، آن را به آرامی روی تمام صورتم می‌مالم و با ضربه‌های ملایم ماساژ می‌دهم.

کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر یک موهبت برای پوست‌های مختلط است، زیرا نه تنها پوست را آبرسانی می‌کند، بلکه احساس چربی به پوست نمی‌دهد و به سرعت جذب پوست می‌شود. اگر پوست چرب دارید، این محصول را کاملا دوست خواهید داشت. اگر پوست خشکی دارید، این کرم به اندازه کافی مرطوب کننده نیست، می‌توانید فقط یک مرطوب کننده زیر آن بزنید.

به طور کلی اگر پوست نرمال تا خشکی دارید، بهتر است به جای ضد آفتاب فیوژن واتر از ضد آفتاب فیوژن فلوئید ایزدین استفاده کنید.

این ضد آفتاب فیوژن واتر ISDIN به دلیل بافت سبک و حالت روانی که دارد به راحتی روی صورت و گردن استفاده می‌شود و سفیدی بر جای نمی‌گذارد. برای اولین بار، کرم ضد آفتاب هیجان انگیزترین بخش روتین صبحگاهی من شد. با چنین ضد آفتابی، فکر نمی‌کنم کسی هرگز فراموش کند که ضد آفتاب بزند.

بافت ضد آفتاب ایزدین روی پوست بسیار راحت است و بدون ایجاد چسبندگی یا برق انداختن پوست جذب می‌شود. همچنین باعث عرق کردن پوستم نمی‌شود. به طور قطع می‌توانم بگویم ضد آفتاب ایردین فیوژن واتر بهترین ضد آفتابی است که تا به حال امتحان کرده اید.

بافت ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

من مقداری منافذ بزرگ دارم و همیشه نگران بسته شدن منافذم هستم، اما کرم ضد آفتاب ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر باعث ایجاد گرفتگی منافذ نمی‌شود، زیرا این یک ضد آفتاب غیر کومدون زا است. برعکس، فقط سبک وزن است و به پوست می‌رسد. 

فرمول غیر چرب او پوستی نرم و صاف با جذب سریع و آبرسانی با ظاهری مات را فراهم می‌کند و محافظت در برابر اشعه UVA و UVB را فراهم می‌کند که آن را برای استفاده در فعالیت‌های خارج از منزل ایده آل می‌کند. دارای SPF 50 است که برای محافظت کامل در برابر نور خوشید ایده آل است. همچنین ضد آفتاب ISDIN به وضوح می‌گوید که چشم را تحریک نمی‌کند و برای پوست دارای اگزما یا بیماری‌های پوستی مشابه مناسب است.

با این حال نمی‌توانم این واقعیت را انکار کنم که تا حد زیادی گران ترین ضد آفتابی است که تا به حال امتحان کرده ام اما احساس می‌کنم کاملاً ارزشش را دارد. به دلیل اگزما و خارش، داشتن محصولی که برای شما مفید باشد، بیشترین ارزش را دارد.

از بسته بندی گرفته تا بافت و بافت سبک، همه چیز را در مورد ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر دوست داشتم.

اگر با اگزما یا بیماری‌های پوستی مشابه آن، قرمزی، لک پوست یا حساسیت مواجه هستید، و یا حتی اگر به‌طور کلی به دنبال ضد آفتاب هستید، کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

نظر کاربران در مورد فیوژن واتر چیست؟

نظرات در مورد ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

از افراد مورد بررسی متوجه جذب فوری شدند.

نظرات در مورد ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

احساس کردند که پوستشان  هیدراته تر شده است.

مواد تشکیل دهنده ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

آکوا (آب)، اکتوکریلن، پروپاندیول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل سالیسیلات، پلی متیل متاکریلات، دی متیکون، فنیل بنزیمیدازول سولفونیک اسید، پلی سیلیکون-15، پروپیلن گلیکول دیکاپریلهمیتول، تروپریل اکسی متیل دیکاپریلهمیتول اکسی فنیل تریازین، سیلیس، دایمتیکون/وینیل دایمتیکون کراس پلیمر، 1،2-هگزان دیول، هیدروکسی استوفنون، پلی سوربات 60، PEG-10 دایمتیکون، هیالورونات سدیم، توکوفریل استات، صمغ زانتان، کاپریلیل گلیکول، عطر (رایحه)، دی سدیم EDTA، PEG-8، تروپولون بی‌سیدول، توکوفریل، آس‌فروکور اسید سیتریک.

طرز استفاده از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

طرز استفاده از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

سی دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر به مقدار زیاد، روی پوست خشک یا مرطوب استفاده کنید. هر 2 ساعت بعد از تعریق، شنا یا خشک کردن پوست با حوله، آن را مجدد استفاده کنید. هرچقدر مقدار کمتری از کرم ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر استفاده شود، ضریب حفاظت آن نیز کمتر است.

  • محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
  • سرد نشود و یخ نبندد.

چه زمانی باید از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر استفاده کرد؟

شما باید از این کرم ضد آفتاب ایزدین اصل بعد از روتین مراقبت از پوست صبح خود استفاده کنید و مجدداً در طول روز آن را شارژ کنید. به خصوص، اگر پوست شما قرار است در معرض نور خورشید قرار گیرد، توصیه می‌شود کرم ضد آفتاب خود را هر 2 تا 3 ساعت یکبار تجدید کنید. اگر عرق می‌کنید، بیشتر تکرار کنید.

اقدامات احتیاطی قبل از استفاده از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

اقدامات احتیاطی قبل از استفاده از ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

  • انجام پچ تست توصیه می‌شود.
  • از تماس با چشم خودداری کنید و روی پوست تحریک شده یا ملتهب استفاده نکنید.
  • در صورت ظاهر شدن علائم تحریک یا آلرژی مصرف را قطع کنید.

خرید و قیمت ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

شما می‌توانید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر اصل را از فروشگاه اینترنتی سانیمو با قیمت مناسب تهیه و خریداری نمایید. تمامی محصولات ایرانی و خارجی فروشگاه سانیمو اصل می‌باشند که برای اثبات این ادعا می‌توانید بچ نامبر محصول را چک نمایید. در ادامه روش تشخیص اصل بودن محصولات آموزش داده شده است.

این محصول در دو مدل رنگی و بی رنگ عرضه شده است که ضد آفتاب رنگی فیوژن واتر ایزدین دارای رنگ بژ طبیعی است.

خرید ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر

ویژگی ها

تشخیص ضد آفتاب ایزدین اصل از تقلبی

برای تشخیص ضد آفتاب ایزدین اصل از تقلبی می‌توانید از بچ کد درج شده روی محصول استفاده کنید. بچ کد، کد شناسایی مختص به یک سری از محصولات آرایشی و بهداشتی ساخت اروپا است. این کد ممکن است دربر گیرنده اطلاعاتی از قبیل کد سازندگان، تاریخ تولید و … باشد. بچ کد معمولاً برجسته و یا با تورفتگی در قسمت پایین بسته‌بندی محصول به کمک پرینتر سوزنی چاپ یا مُهر می‌شود.

تشخیص اصل بودن ضدآفتاب ایزدین

برای بررسی بچ کد می‌توانید از سایت چک فرش checkfresh که یکی از معروف ترین سایت تایید اصالت و نمایش تاریخ تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است استفاده کنید.

لینک سایت چک فرش برای تشخیص ضد آفتاب ایزدین اصل از تقلبی:

https://www.checkfresh.com/isdin.html

در صفحه باز شده در قسمت Batch code، بچ کد درج شده روی محصول را وارد کرده تا اطلاعات محصول برای شما نمایش داده شود.

تشخیص اصل بودن ضدآفتاب ایزدین 2

همانطور که در عکس بالا می‌بینید برای ما تاریخ تولید ضد آفتاب ایزدین اصل را نشان می‌دهد.

  • Production date = تاریخ تولید
  • AGE = عمر کالا

تاریخ انقضا نشان داده نمی‌شود. در پایین صفحه سایت چک فرش نوشته است که کوتاه ترین تاریخ انقضا کالاهای بهداشتی اروپایی حداقل ۳ سال می‌باشد. یعنی تاریخ تولید اگر ۲۰۲1 باشد انقضا ۲۰۲4 است.

ضمانت اصالت کالا
ضمانت بازگشت وجه
ضمانت تاریخ انقضاء

تمام محصولات خارجی موجود در فروشگاه سانیمو دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه تا ۷ روز بعد از تحویل هستند.

کلام آخر

ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر بی رنگ با 50SPF مانند موهبتی برای پوست‌های حساس است. واقعاً خوب کار کرد. بافت سبک و آبکی آن باعث می‌شود تا آن را بسیار راحت و آسان بر روی پوست اعمال و ماساژ دهید. اصلاً احساس سنگینی و چسبندگی ندارد. از بسته بندی گرفته تا بافت، همه چیز را در مورد آن دوست داشتم. خوشحالم که متخصص پوستم آن را به من توصیه کرده است.

سوالات متداول

بله.ضد آفتاب ایزدین فیوژن واتر جزء محصولات ۵ ستاره در دنیا می‌باشد که در سال ۲۰۱۶ لقب محبوب‌ترین ضد آفتاب را به خود اختصاص داده است.

ISDIN که اکنون پیشرو در مراقبت از پوست در اروپا است، در سال 1975 در بارسلون اسپانیا تاسیس شد.

فیوژن واتر برای پوست‌های خشک، چرب و حساس از جمله آتوپیک مناسب است. بافت فوق العاده سبک و روکش ابریشمی آن را به گزینه ای عالی برای استفاده روزانه به عنوان آخرین مرحله در هر روتین مراقبت از پوست، قبل از استفاده از آرایش تبدیل کرده است.

نقد و بررسی

ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF 50

مثبت

  • بدون رد سفیدی
  • بسته بندی کارآمد
  • مناسب پوست حساس و دارای اگزما
  • سبک وزن
  • قوام لغزنده استفاده از آن را آسان می‌کند.
  • توصیه شده توسط متخصصان پوست
  • احساس چسبندگی یا سنگینی نمی‌کند.
  • از بسته بندی خود نمی‌ریزد.
  • مناسب برای اکثر انواع پوست
  • مناسب برای استفاده روزانه به خصوص برای پوست‌های چرب
  • فرمول آبرسان فوق العاده سبک
  • دارای فیلترهای شیمیایی با طیف وسیع و SPF 50
  • قوام لغزنده استفاده از آن را آسان می‌کند.
  • چشم را تحریک نمی‌کند.
  • می توانید آن را زیر آرایش و روی محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید.
  • پوششی مات و براق برای پوست به جا می‌گذارد.
  • قابل استفاده روی پوست مرطوب

منفی

  • قیمت به نسبت بالایی دارد.
  • بدون عطر نیست.

ضد آفتاب بی رنگ فیوژن واتر ایزدین SPF 50 مقدار

ما اطلاعات را از بسیاری از فروشگاه ها با بهترین قیمت در دسترس جمع می کنیم

بهترین قیمت

960000 تومان

مرتبط پست ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین نوشته ها